Så bliver der sået

Apropo at gå amok i planter.
Så elsker jeg tomater. Især de små. Og tomater er fantastisk nemme at gro og passe. Så i år skal vi prøve nogle forskellige sorter.

Jeg har allerede sået disse sorter:
Og har bestilt yderligere 4 sorter hjem fra USA ( hvilket jeg egentlig er imod, men jeg vil høste og gemme frø, så det ikke bliver nødvendigt i fremtiden)

Der er tale om disse sorter:
Blue Ambrosia - 
- Blue Chocolate -
- Bosque Blue Bumblebee -
- Dark Galaxy

De såede tomater sammen med chili og pepperfrugt, er sat på undervarme i vinduet.
Jeg bruger en billig løsning med engangskrus og film. Husk huller i bunden.
Senere bruger jeg en colaflaske skåret over i 3 = toppen til 3 mini drivhuse, som kan sættets tæt på når planterne omplantes i større Potter.
Jeg genbruger engangskrusene så længe de kan


Kommentarer