Den kommende have

Vi fik jo have i efteråret. Og til trods for, at den ikke er stor, så har vi jo besluttet at den skal bruges til spiselige ting og sager.

En hel del af den går til kanin græsning, som jo er prioriteret da ungerne skulle have kæledyr og vi kan få kød den vej.

Resten skal dyrkes. 
Jeg har købt et hav af bær buske, da vi spiser meget frugt og det er et sted hvor der kan spares mange penge.

Vi har tre blåbær buske. En Reka som skulle give godt, en pink og en tysk der skulle få dråbeformede bær. Jeg husker ikke navnet lige nu.
Som bunddække har vi skov blåbær, tranebær, tyttebær, multebær, ålekebær.
Vi har en solbærbusk og en stilkning der nok først giver om nogle år.
Vi har en rød ribs
En lille sort hyld
En forsømt gammel hvid hyld. Den overlevede heldigvis overlevede en voldsom opgravning, samt at få skåret flere meter af. Men pt. Er den ved at folde sine blade ud.

Så har vi en gammel brombær i haven, som egenligt kommer inde fra naboen.
En gul og en alm hindbær
Der ud over har vi to udefinerbare bærbuske, da de er købt for 20,- på et ophørs udsalg.

Jeg er Desuden kommet til, at købe 36 jordbærplanter hjem og to majbær.

Min kære kæreste syntes vist jeg går lidt for meget amok. Men mon ikke han bliver lykkelig til sommer :)

Kommentarer