Man undrer sig måske nok lidt

Når ens steiner barn kommer hjem første gang kommer hjem med en udefinerbar klump et eller andet. Det vil ske en hel del i barnets steiner kariere, at uforstående forældre kigger på produktet og liiige må tænke en ekstra gang over, hvad pokker det mon kan være eller være til.
Som ny forældre kan man blive lidt bekymret for alle de opgaver man som forældre til et steiner barn bliver stillet. 
Den mystiske klump var knap så slemt, der kunne min datter selv lette lidt på mysteriet og fortælle, at det var bivoks som de formede lidt ligesom modelervoks.

Straks være blev det, da hun kom hjem med en krans som skulle pyntes
Høstkrans sidst i august. 
For hvordan ved man som forældre hvordan sådan en bør se ud? Så vi var ude en sen torsdag eftermiddag og plukke resterne af sommerens blomster og begyndende efterårs blade, som jeg så syede fast.
Og så skulle de have bondetøj på... Øhm det bliver svært tænkte jeg. Bondetøjet lavede læren så om til en lang kjole og jeg blev straks mere lettet. Ind til det gik op for mig, at hendes tøjskabet ikke rummede en eneste lang kjole.

Guskelov havde jeg en kjole i en alt for stor str liggende som kunne bruges.
Så min søde datter kom til sin første steiner fest. Høstfesten.
Og hun havde en fantastisk dag



Kommentarer